ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

1. Üzemeltetői adatok:

  • Cégnév: INSEDO Oktatási és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
  • Székhely: 8200 Veszprém, Cserhát lakótelep 7.
  • Adószám: 14742804-2-19
  • Cégjegyzék szám: 19 09 511482
  • Tel: +36 30 583 7137
  • E-mail: info@insedo.hu
  • Ügyfélszolgálat: hétfőtől péntekig 8:00-16:00
  • Felnőttképzési engedélyszám: E/2020/000259
  • Bejelentési nyilvántartási szám: B/2020/001363
  • Számlaszám: Unicredit BANK, 10918001-00000038-45170002

 

A tárhelyszolgáltató elérhetőségei: 

  • Cégnév: WEB-CONTROL Korlátolt Felelősségű Társaság
  • Székhely: 4033 Debrecen, Júlia utca 14. 1. ajtó
  • Adószám: 22921433-2-09
  • Cégjegyzék szám: 09-09-019576
  • E-mail: info@web-control.hu

 

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

PRÓBAVIZSGA

  1. Mind az írásbeli mind pedig a szóbeli próbavizsga intézményünk tulajdona. Azok további értékesítése, másolása nem engedélyezett.
  2. Az írásbeli vizsgaanyagok és a szóbeli vizsgaanyagok egyaránt úgy kerülnek összeállításra, hogy hűen tükrözzék az éles nyelvvizsgákon szereplő vizsgaanyagokat. Mindemellett nem garantálhatjuk, hogy bizonyos vizsgázók által az éles vizsgán kért anyagok szintje teljes mértékben megegyezik a próbavizsgán szereplő anyagok nehézségi fokával. Iskolánk kizárja az ilyen jellegű problémákból fakadó esetleges károkkal szembeni felelősségét.
  3. A próbavizsga nem jelent semmilyen garanciát arra, hogy az éles vizsga is sikeres lesz. Ha a próbavizsga sikeres, de az éles vizsga sikertelen, iskolánk nem tud semmilyen kártérítéssel szolgálni, de segítséget nyújt az esetleges felülvizsgálati kérelemhez és annak szakmai összeállításához.
  4. Javasolt az írásbeli próbavizsga mellé szóbeli értékelést is kérni iskolánktól, mert ezek javíthatják a vizsga sikerének esélyeit.
  5. A szóbeli próbavizsgáról felvétel készítése nem engedélyezett, kivéve, ha ahhoz iskolánk előzetesen írásban hozzájárul.
  6. Próbavizsgára online jelentkezés elküldésével Jelentkező kifejezetten nyilatkozik, hogy iskolánk tájékoztatási kötelezettségét teljesítette vele szemben, különös tekintettel, de nem kizárólagosan a próbavizsga szolgáltatásának díjára, formájára, kiértékelésére és időtartamára vonatkozóan.
  7. Írásbeli próbavizsga: Iskolánk vállalja, hogy a honlapunkon nyilvánosságra hozott ár ellenében próbavizsgázó rendelkezésére bocsájtja a próbavizsgát elektronikus formában. Próbavizsgázó döntése, hogy mikor küldi vissza szintén elektronikus formában az általa kitöltött próbavizsgát az info@nyelviskola.local címre. Iskolánk vállalja, hogy az így visszaküldött próbavizsgát 3 munkanapon belül kijavítja, és az eredményt vizsgázónak elektronikus formában megküldi.
  8. Szóbeli próbavizsga: Iskolánk vállalja, hogy próbavizsgára jelentkezővel előre egyeztetett időpontban az éles vizsgán is meghatározott időtartamban próbavizsgázónak vizsgáztató tanárt bocsájt rendelkezésére. A szóbeli próbavizsga magába foglal egy éles vizsgát imitáló vizsgahelyzetet, amelyben a vizsgáztatásra kiképzett oktató az éles vizsgának megfelelő vizsgahelyzetet szimulál, levizsgáztatja a jelentkezőt, és 5 percben azonnal a vizsgát követően értékeli szóban is a próbavizsgát.
  9. Hallás utáni szövegértés tesztelése nem képezi részét a próbavizsgának. Igény esetén erre ingyen gyakorló feladatot jelölünk ki.
  10. Jelentkező tudomásul veszi, hogy iskolánk jogosult maximum 5 munkanappal elcsúsztatni a próbavizsga időpontját, amennyiben a megfelelően képzett vizsgáztató nem áll rendelkezésre próbavizsgára jelentkező által megjelölt időpontokban.
  11. Amennyiben iskolánk nem tudja megszervezni a szóbeli próbavizsga alkalmat öt munkanapon belül, akkor a befizetett összeg próbavizsgára jelentkező részére visszafizetendő. Ebben az esetben a teljes díj visszafizetendő.
  12. A próbavizsga teljes díjának fizetése legkésőbb a próbavizsga kezdetének napján, a Jelentkező számára átadott/elküldött számla ellenében készpénzben vagy, banki utalással történik. Amennyiben a számlán feltüntetett fizetési határidőt a Jelentkező nem teljesíti, úgy intézményünk a próbavizsga megtartására nem kötelezhető.
  13. Amennyiben próbavizsgázó az előre írásban egyeztetett időpontban nem áll rendelkezésre a szóbeli vizsgára, abban az esetben iskolánk újabb időpont kijelölésére nem kötelezhető. Amennyiben próbavizsgára jelentkező mégis újabb időpontot kíván megjelölni, iskolánk a próbavizsga árának 50%-nak megfelelő pótdíj ellenében újabb időpontot adhat. Amennyiben próbavizsgára jelentkező hitelt érdemlően bizonyítani tudja, hogy elmaradása önhibáján kívüli oknak köszönhető, iskolánk mérlegelheti a pótdíj megfizetésének elengedését.
  14. Próbavizsgára Jelentkező kijelenti, hogy a képzéshez szükséges technikai feltételekkel rendelkezik. Ez okból felmerülő problémákért iskolánk nem vállal felelősséget.
  15. Iskolánk garantálja, hogy kizárólag jogtiszta tananyagból dolgozik.
  16. Jelentkező esetleges panaszával iskolánk ügyfélszolgálatához írásban fordulhat, melynek kivizsgálására 10 munkanap áll iskolánk rendelkezésére. Egyebekben a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény előírásai az irányadóak.
  17. Jelentkező ezúton nyilatkozik, hogy az Adatkezelési Tájékoztatót megismerte (insedo.hu) és személyes adatainak gyűjtését, kezelését és felhasználását engedélyezte. Insedo Kft. tájékoztatja Jelentkezőt, hogy az Adatkezelési Tájékoztató további tanulmányozás céljából a www.insedo.hu oldalon, illetve iskolánk ügyfélszolgálatán érhető el.
  18. Iskolánk az online próbavizsgáról kép- illetve hangfelvételt nem készít, ilyen felvétel készítését nem hagyja jóvá. Iskolánk kifejezetten kizárja felelősségét arra az esetre, ha valamely harmadik személy, így különösen, de nem kizárólagosan a Jelentkező, illetve bármely más személy a próbavizsgákról kép-, illetve hangfelvételt vagy fénymásolatot készít.

3. A rendelés menete

A termékeket a Kosárba helyezheti bejelentkezés nélkül is azonban megrendelés előtt Önnek be kell lépnie a rendszerbe. Ezt csak akkor tudja megtenni, ha regisztrálja magát. A regisztrációt a következő menüpont alatt találja. Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja a jelszó Bejelentkezés emlékeztetőt. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek. Belépést a Bejelentkezés menüpont segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált e-mail címe és a kilépés gomb, amely segítségével elhagyhatja az áruházat.

Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.

Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy Megrendelés lezárva visszaigazolást. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.

A megrendelésének folyamatát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a Megrendelés követés menüpont segítségével. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is, amit Webáruházunkba küldött. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.

4. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8-16 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés.

5. A megrendelt termék fizetésének módja

  • Banki előre utalással történő teljesítés:
    ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a rendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk fel a futárszolgálattal a terméket.(bankszámlaszámunkat az üzemeltetői adatok között találja meg). A tréningek aktuális részvételi díjairól és feltételeiről az adott tréning saját aloldalán tájékozódhat.
  • Bankkártyával történő fizetés technikai feltételeit a UniCredit Bank biztosítja.  A szolgáltatást nyújtó UniCredit Bank a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: I-1400/2001

    A fizetés menete: A webáruházban a megrendelő kiválasztja a szolgáltatást, melynek árát bankkártyával kívánja rendezni, majd kosárba rakja. A megrendelés véglegesítésekor a “Megrendelem” gombra kattintva, rendszerünk átarányítja a megrendelőt a bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol első lépésként meg kell adnia a kártyaadatokat (kártyaszám, kártyán szereplő név, lejárat (hónap/év), CVC-kód, amennyiben van ilyen a kártyánkon). A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A tranzakciót lebonyolító  biztonsági protokollal webáruház rendszerünk rendelkezik.

    A kártyaadatok megadása után a „fizetés” gombra kattintva a bank elindítja a tranzakciót. A fizetést követően visszatérünk a webáruházba, ahol a tranzakció eredményéről minden esetben visszaigazolást ad webáruház rendszerünk. Bankkártyás fizetés esetén, a sikeres tranzakció után (vagyis, ha a bankkártyát elfogadták, azaz érvényesnek és elegendő fedezettel ellátottnak minősítették), a bank elindítja a megrendelő számlájának megterhelését. A terhelés összege megegyezik az áru vagy szolgáltatás tranzakció során feltüntetett és jóváhagyott ellenértékével.

    Kártyabirtokos részéről felmerült reklamáció esetén

  • A megrendelő a szolgáltatással kapcsolatos kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő: Telefon: +36 30 583 7137
    E-mail: info@insedo.hu A megrendelő szóban, vagy írásban közölheti a szolgáltatóval a panaszát. A szóbeli panaszt a szolgáltató köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni.  Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül – az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően – az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. Egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan az alábbiak szerint köteles eljárni. Az írásbeli panaszt a vállalkozás – ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a szolgáltatás indokolni köteles.
  • Részletes panaszkezelési tájékoztató
  • Online vitarendezési platform
    Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet. Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

6. Elállás joga

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, mely fizetési kötelezettséggel jár, és amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseirõl szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekrõl szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik. Ennek érdekében az elektronikus úton leadott megrendelések esetén a megrendelő 8 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. A megrendelő elállási szándékát a megrendeléstől számított 14 napon belül e-mailben jelezheti info@insedo.hu e-mail címen. A szerződést a megrendelő űrlap kitöltésével és a Jelentkezem gombra való kattintással az Insedo Kft.-vel köti.

7. Panaszok intézése

Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők.

8. Adatkezelés

Az üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben a alvállalkozója számára. (Pl: futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges.

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban. .

A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el.

9. Szerzői jogok

Az Ügyfél kötelezettséget vállal arra, hogy a tananyagként kapott információkat az együttműködés tárgyával össze nem függő módon nem használja fel. A tananyagok a tréning szervezőjének a INSEDO Kft.-nek szerzői jogait képezik, azok felhasználásához minden esetben a szerzők előzetes írásbeli hozzájárulása szükséges. Nem megengedett a másokkal megosztás bármilyen formában – barátok, ismerősök számára emailben továbbküldés, tárhelyen megosztás, vagy bármilyen fájlmegosztó szolgáltatás formájában – torrent megosztás. A tréning résztvevője tudomásul veszi, hogy ilyen jogsértés esetén a Szolgáltató 5.000.000 Ft, azaz ötmillió forint kártérítési igénnyel jogi útra tereli az ügyet.

10. Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.

 

FELNŐTTKÉPZÉSI SZOLGÁLTATÁSOKRA VONATKOZÓ Általános Szerződési Feltételek

1. A felnőttképzési szolgáltatások célja elsődlegesen a képzők, képzőként regisztrált vállalkozások jogszerű működésének felnőttképzéssel kapcsolatos szakmai támogatása.

2. A szolgáltatások igénybevétele során általunk megküldött minden dokumentum intézményünk kizárólagos terméke és tulajdona. Azok további értékesítése, másolása más dokumentumba nem engedélyezett.

3. A felnőttképzési alapcsomag részeként átadott sablonok segítséget adnak a végleges képzési dokumentáció kialakításához, de változtatás nélkül, egy az egyben nem minden esetben használhatóak. Ezeket a sablonokat minden partnernek a saját működésének megfelelően cégre vagy intézményre kell szabnia.

4. Az alapcsomag díját intézményünk félévente számlázza. Kérjük megrendelőinket, hogy vegyék figyelembe, hogy az alapcsomag megrendelésekor éves előfizetést vásárolnak, és az első két félévet a csomag használatának megkezdésekor magukra kötelezőnek ismerik el.

5. A szakértői szolgáltatásokat igénybe vevő partnerünk adatai elküldésével kifejezetten nyilatkozik, hogy intézményünk tájékoztatási kötelezettségét teljesítette vele szemben, különös tekintettel, de nem kizárólagosan a szolgáltatás(ok) díjára, formájára és időtartamára vonatkozóan.

6. A felnőttképzési szolgáltatások mindegyike csak és kizárólag a megküldött számla kifizetésével vehető igénybe.

7. Az alapcsomagban szereplő dokumentum sablonok megküldése után a szolgáltatás jellegéből fakadóan a szolgáltatás lemondására a díj visszafizetése mellett nincs lehetőség.

8. Intézményünk garantálja, hogy kizárólag jogtiszta anyagot bocsájt partnerei rendelkezésére.

9. Jelentkező esetleges panaszával iskolánk ügyfélszolgálatához írásban fordulhat, melynek kivizsgálására 10 munkanap áll iskolánk rendelkezésére. Egyebekben a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény előírásai az irányadóak.

10. Jelentkező ezúton nyilatkozik, hogy az Adatkezelési Tájékoztatót megismerte (www.insedo.hu) és személyes adatainak gyűjtését, kezelését és felhasználását engedélyezte.