1. Üzemeltetői adatok:
A tárhelyszolgáltató elérhetőségei:
2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
PRÓBAVIZSGA
3. A rendelés menete
A termékeket a Kosárba helyezheti bejelentkezés nélkül is azonban megrendelés előtt Önnek be kell lépnie a rendszerbe. Ezt csak akkor tudja megtenni, ha regisztrálja magát. A regisztrációt a következő menüpont alatt találja. Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja a jelszó Bejelentkezés emlékeztetőt. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek. Belépést a Bejelentkezés menüpont segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált e-mail címe és a kilépés gomb, amely segítségével elhagyhatja az áruházat.
Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.
Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy Megrendelés lezárva visszaigazolást. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.
A megrendelésének folyamatát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a Megrendelés követés menüpont segítségével. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is, amit Webáruházunkba küldött. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.
4. A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8-16 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés.
5. A megrendelt termék fizetésének módja
A fizetés menete: A webáruházban a megrendelő kiválasztja a szolgáltatást, melynek árát bankkártyával kívánja rendezni, majd kosárba rakja. A megrendelés véglegesítésekor a “Megrendelem” gombra kattintva, rendszerünk átarányítja a megrendelőt a bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol első lépésként meg kell adnia a kártyaadatokat (kártyaszám, kártyán szereplő név, lejárat (hónap/év), CVC-kód, amennyiben van ilyen a kártyánkon). A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A tranzakciót lebonyolító biztonsági protokollal webáruház rendszerünk rendelkezik.
A kártyaadatok megadása után a „fizetés” gombra kattintva a bank elindítja a tranzakciót. A fizetést követően visszatérünk a webáruházba, ahol a tranzakció eredményéről minden esetben visszaigazolást ad webáruház rendszerünk. Bankkártyás fizetés esetén, a sikeres tranzakció után (vagyis, ha a bankkártyát elfogadták, azaz érvényesnek és elegendő fedezettel ellátottnak minősítették), a bank elindítja a megrendelő számlájának megterhelését. A terhelés összege megegyezik az áru vagy szolgáltatás tranzakció során feltüntetett és jóváhagyott ellenértékével.
Kártyabirtokos részéről felmerült reklamáció esetén
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
6. Elállás joga
A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, mely fizetési kötelezettséggel jár, és amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseirõl szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekrõl szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik. Ennek érdekében az elektronikus úton leadott megrendelések esetén a megrendelő 8 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. A megrendelő elállási szándékát a megrendeléstől számított 14 napon belül e-mailben jelezheti info@insedo.hu e-mail címen. A szerződést a megrendelő űrlap kitöltésével és a Jelentkezem gombra való kattintással az Insedo Kft.-vel köti.
7. Panaszok intézése
Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők.
8. Adatkezelés
Az üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben a alvállalkozója számára. (Pl: futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges.
A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban. .
A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el.
9. Szerzői jogok
Az Ügyfél kötelezettséget vállal arra, hogy a tananyagként kapott információkat az együttműködés tárgyával össze nem függő módon nem használja fel. A tananyagok a tréning szervezőjének a INSEDO Kft.-nek szerzői jogait képezik, azok felhasználásához minden esetben a szerzők előzetes írásbeli hozzájárulása szükséges. Nem megengedett a másokkal megosztás bármilyen formában – barátok, ismerősök számára emailben továbbküldés, tárhelyen megosztás, vagy bármilyen fájlmegosztó szolgáltatás formájában – torrent megosztás. A tréning résztvevője tudomásul veszi, hogy ilyen jogsértés esetén a Szolgáltató 5.000.000 Ft, azaz ötmillió forint kártérítési igénnyel jogi útra tereli az ügyet.
10. Egyéb rendelkezések
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.
1. A felnőttképzési szolgáltatások célja elsődlegesen a képzők, képzőként regisztrált vállalkozások jogszerű működésének felnőttképzéssel kapcsolatos szakmai támogatása.
2. A szolgáltatások igénybevétele során általunk megküldött minden dokumentum intézményünk kizárólagos terméke és tulajdona. Azok további értékesítése, másolása más dokumentumba nem engedélyezett.
3. A felnőttképzési alapcsomag részeként átadott sablonok segítséget adnak a végleges képzési dokumentáció kialakításához, de változtatás nélkül, egy az egyben nem minden esetben használhatóak. Ezeket a sablonokat minden partnernek a saját működésének megfelelően cégre vagy intézményre kell szabnia.
4. Az alapcsomag díját intézményünk félévente számlázza. Kérjük megrendelőinket, hogy vegyék figyelembe, hogy az alapcsomag megrendelésekor éves előfizetést vásárolnak, és az első két félévet a csomag használatának megkezdésekor magukra kötelezőnek ismerik el.
5. A szakértői szolgáltatásokat igénybe vevő partnerünk adatai elküldésével kifejezetten nyilatkozik, hogy intézményünk tájékoztatási kötelezettségét teljesítette vele szemben, különös tekintettel, de nem kizárólagosan a szolgáltatás(ok) díjára, formájára és időtartamára vonatkozóan.
6. A felnőttképzési szolgáltatások mindegyike csak és kizárólag a megküldött számla kifizetésével vehető igénybe.
7. Az alapcsomagban szereplő dokumentum sablonok megküldése után a szolgáltatás jellegéből fakadóan a szolgáltatás lemondására a díj visszafizetése mellett nincs lehetőség.
8. Intézményünk garantálja, hogy kizárólag jogtiszta anyagot bocsájt partnerei rendelkezésére.
9. Jelentkező esetleges panaszával iskolánk ügyfélszolgálatához írásban fordulhat, melynek kivizsgálására 10 munkanap áll iskolánk rendelkezésére. Egyebekben a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény előírásai az irányadóak.
10. Jelentkező ezúton nyilatkozik, hogy az Adatkezelési Tájékoztatót megismerte (www.insedo.hu) és személyes adatainak gyűjtését, kezelését és felhasználását engedélyezte.
Címünk: 8200 Veszprém, Cserhát lakótelep 7.
Tel: +36 30 583 7137
E-mail: info@insedo.hu
Ügyfélszolgálat: Hétfő-Péntek 8:00-16:00
Felnőttképzési engedélyszám:
E/2020/000259
Bejelentési nyilvántartási szám:
B/2020/001363